خرید بک لینک
نحوه برخورد با مبلغ بستانکار در حساب استهلاک انباشته در خاتمه دوره استهلاک انباشته بدهکار می ماند و در صورت ارائه دارائی ها؛ ثبت زير جهت بستن حساب استهلاك انباشته ضروری است. استهلاك انباشته * سود و (زيان) انباشته يا درآمد * و چنانچه ارزش اسقاط را صفر در نظر گرفته باشيم و دارائی هم مستهلك شده باشد هنگام ارائه آن ثبت مورد نياز بشرح ذيل ميباشد .صندوق يا بانك * درآمد حاصل از فروش‌رسانی دارایی * ادامه مطلب

برچسب: نویسنده: باران صالحی تاريخ: جمعه 30 مرداد 1405 ساعت: 17:33

مالیات های شرکت های تازه تاسیسشرکت های تازه تاسیس تفاوتی با سایر شرکت ها ندارد و مالیات طبق ماده 105 قانون مالیات های مستقیم با نرخ 25 درصد محاسبه میشود .  مگر انکه دانش بنیان باشد و با نرخ صفر محاسبه شود. ثبت نام مالیاتی و تشکیل پرونده، ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده ، ارسال اظهارنامه ارزش افزوده ،ارسال صورت  معاملات فصلی ، تسلیم اظهارنامه سالانه مالیات عملکرد ، تسلیم لیست مالیات حقوق ماهانه ،از جمله تکالیفی است که می بایست انجام دهند .                                                                                    + نوشته شده در چهارشنبه یازدهم دی ۱۳۹۸ ساعت 15:59 توسط خلیلی  |  ادامه مطلب

برچسب: نویسنده: باران صالحی تاريخ: پنجشنبه 6 بهمن 1401 ساعت: 17:13

۱- بازنشستگی, با ۴۵ سال سن و ۳۰ سال سابقه۲-بازنشستگی با ۵۵ سال سن و حداقل ۲۰ سال سابقه۳-بازنشستگی با ۲۰ سال سابقه و ۴۲ سال سن برای مشمولین قانون کار۴-بازنشستگی با ۲۰ سال سابقه متوالی یا ۲۵ سال سابقه متنادامه مطلب

برچسب: نویسنده: باران صالحی تاريخ: يکشنبه 25 آذر 1397 ساعت: 0:09

ثبت اسناد جاری و معوقه. بستن حساب . اظهارنامه عملکرد. گزارشات فصلی . اظهارنامه ارزش افزوده . بیمه. مالی,ات حقوق. کسر مالیات متعلقه. بخشودگی مالیاتی,. شرکت در هیات های حل اختلاف مالیاتی .

09126111371

09109204607

برچسب: نویسنده: باران صالحی تاريخ: يکشنبه 25 آذر 1397 ساعت: 0:09

حسابداری خود را بدون نگرانی به ما بسپارید 

با کمترین هزینه 

بستن حسابها . تحریر دفاتر قانونی . اظهارنامه . اظهارنامه ارزش افزوده. گزارشات فصلی . کسر کردن مالیات 

برچسب: نویسنده: باران صالحی تاريخ: شنبه 8 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:14

ماده ۹۳ : درآمدی که شخص حقیقی از طریق اشتغال به مشاغل یا به عناوین دیگر غیر از موارد مذکور در سایر فصل های این قانون در ایران تحصیل کند پس از کسر معافیت های مقرر در این قانون مشمول مالیات بردرآمد مشاغل می باشد .تبصره : درآمد شرکت های مدنی ( اعم از اختیاری یا قهری ) و همچنین درآمدهای ناشی از فعالیت های مضاربه در صورتی که عامل ( مضارب ) یا صاحب سرمایه شخص حقیقی باشد تابع مقررات این فصل می باشد . مادادامه مطلب

برچسب: مالیات,درآمد,مشاغل, نویسنده: باران صالحی تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 18:01

تا ميزان 30.000.000 ريال درآمد مشمول ماليات سالانه به نرخ 15%

تا ميزان 100.000.000 ريال نسبت به مازاد 30.000.0000 به نرخ 20%

تا ميزان 250.000.000 ريال نسبت به مازاد 100.000.000 به نرخ 25%

تا ميزان 1.000.000.000 ريال نسبت به مازاد 250.000.000 به نرخ 30%

نسبت به مازاد يك ميليارد ريال به نرخ 35%

برچسب: مالیات,درآمد,مشاغل, نویسنده: باران صالحی تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 18:01

درآمد سالانه مشمول مالياتي صاحبان مشاغل كه اظهارنامه مالياتي خود را در موعد مقرر تسليم كرده اند تا ميزان معافيت سال ۱۳۸۸-مبلغ ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال پنجاه میلیون ریال از پرداخت ماليات معاف و مازاد آن به نرخ ماده ۱۳۱ مشمول ماليات خواهد بود. اشخاص حقيقي موضوع بندهاي الف و ب در صورتي كه سه سال متوالي ترازنامه و حساب سود و زيان و دفاتر آنان مورد قبول قرارگرفته باشد و ماليات هر سال را در سال تسليم اظهارنامهادامه مطلب

برچسب: معافیت,تشویقات,وجرایم,مالیاتی,اشخاص,حقیقی, نویسنده: باران صالحی تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 18:01

سالانه ۱۸۰ میلیون ریال (معادل ماهانه یک و نیم میلیون ریال )

برچسب: معافیت,مالیاتی,اشخاص,حقیقی,موضوع,قانون,مالیات,مستقیم, نویسنده: باران صالحی تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 18:01

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در بخشنامه علیرضا طاری بخش معاون مالیات بر ارزش افزوده به زارعی مدیر کل وصول و اجراء امور مالیاتی شهر تهران آمده است: با توجه به تفویض اختیار شماره 6631/200 مورخ 31/03/91 رئیس کل محترم سازمان و پیرو تفویض اختیار شماره 4996/260/ د مورخ 03/07/91 ، در اجرای حکم ماده 33 قانون مالیات بر ارزش افزوده و بنابر اختیارات حاصل از مواد «167» و «191» قانون مالیاتهای مستقادامه مطلب

برچسب: بخشنامه,تقسیط,مالیات,عوارض,افزوده,بخشودگی,جرایم,موضوعه, نویسنده: باران صالحی تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 18:01

به پیوست تصویر رأی هیات تخصصی اقتصادی، مالی و اصناف دیوان عدالت اداری موضوع دادنامه شماره ۲۷۹ مورخ ۲۷-۷-۱۳۹۴درخصوص رد خواسته ابطال نامه شماره ۲۴۴۱۰-۲۳۲/ص مورخ ۷-۱۲-۱۳۹۱ دفتر تشخیص و حسابرسی مالیاتی این سازمان بدین مضمون که ” در محاسبه مالیات متمم باید درآمد مشمول مالیات ناشی از فعالیتهای کتمان شده با درآمد مشمول مالیات قبلی جمع جبری و مالیات بر اساس نرخ مربوط (ماده ۱۳۱ قانون) محاسبه گردد، بعد از مادامه مطلب

برچسب: محاسبه,مالیاتی, نویسنده: باران صالحی تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 18:01

بسیاری از افراد در کشور ما، به اصول نگارش صحیح و خطرات چک واقف نیستند. متن ذیل تنها بخشی از اصول نگارش چک است.1- تاریخ و مبلغ چک را حتما ، هم به حروف و هم به عدد بنویسید .2- بر روی مبلغ عددی و حروفی را با چسب شیشه ای پوشانده و با ناخن روی آن را خط بیاندازید تا در صورت برداشتن چسب ، جوهر را از روی چکادامه مطلب

برچسب: نویسنده: باران صالحی تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 14:00

ثبت اسناد حسابداری معوقه و جاری

گزارشات خرید و فروش فصلی- اظهارنامه ارزش افزوده

تحریر دفاتر قانونی

اظهارنامه عملکرد

قیمتی مناسب 09126111371

برچسب: نویسنده: باران صالحی تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 14:00

صفحه بندی